Pizza-onlinesta tilaat pizzat, kebabit ja muut herkut kätevästi!

21.12.2007

Joulu

Vaikka pidänkin joulusta suuresti, on minun pakko vähän avautua muutamasta siihen liittyvästä epäkohdasta. Minua ei tokikaan haittaa liiallinen kaupallisuus, liian aikaisin alkava hässäkkä tai mikään muukaan populistinen roska jota jauhetaan joka vuosi tuutin täydeltä. Eniten minua ärsyttävät mielikuvituksettomat lahjat, joita ostetaan vain "koska jotain pitää antaa". Jos joku suunnittelee ostavansa minulle jonkun mauttoman huumorikahvikupin tai jotakin vastaavaa, niin pieni vihje: säästä rahasi ja jätä ostamatta, niin minäkin teen! Minulla ei missään nimessä ole varaa ostaa jokaiselle tutuntutulle pientäkään lahjaa, enkä halua alkaa luokittelemaan ystäviäni niihin, jotka saavat lahjoja ja niihin jotka eivät. Siksi vain pari aivan erityistä ihmistä saa lahjan minulta.

Kaikesta huolimatta Hyvää joulua kaikille lukijoilleni!

Ei kommentteja: